Джо Роугън подписа нов договор с музикалната платформа Spotify, чиято обща стойност може да достигне до 250 милиона долара. Популярният подкаст „The Joe Rogan Experience“, за разлика от предишното споразумение със Spotify, ще се разпространява в широк мащаб, включително в YouTube и iTunes.
Джо Роугън, който според списание Forbes е най-добре платеният подкастър в света, подписа ексклузивен договор с платформата Spotify за 100 милиона долара през 2020 г. и се отказа от публикуването на пълни епизоди на подкаста в YouTube и Itunes.
Сега, както съобщава Wall Street Journal, договорът е удължен за следващите години и стойността му се оценява на 250 милиона долара.Този нов договор включва предварително гарантирана сума и споразумение за споделяне на приходите между Роугън и Spotfiy въз основа на рекламни продажби на други платформи.
Роугън стартира подкаста през декември 2009 г. с комика Брайън Редбан, който също беше продуцент и съ-водещ през първите няколко години. Първоначално гостите бяха приятели комици на Джо, но с годините програмата се разви значително и сред гостите бяха популярни политици, екшън и музикални звезди, както и ММА бойци.
Досега популярният коментатор на галавечерите на UFC е публикувал над 2200 подкаст епизода.